بیداری اسلامی

اخبار، رویدادها و دیگر قضایا از نگاه ابوعامر

بیداری اسلامی

اخبار، رویدادها و دیگر قضایا از نگاه ابوعامر

گوگل هم؟!!

بر اثر فشار  محافل بانفوذ صهیونیستی سایت گوگل عکس "محمد ابوتریکه" بازیکن تیم ملی مصر را از نتایج خود حذف کرد.

این بازیکن پس از به ثمر رساندن گل خود در برابر تیم ملی سودان پیراهن خود را به علامت شادی بر صورتش کشید تا نوشته روی  لباس زیر خود را به نمایش بگذارد که بر روی آن نوشته شده بود "در همدردی با غزه"

 

این حرکت بازیکن مصر باعث خشم محافل رسمی صهیونیستی شده تا جایی که حکومت اسرائیل از شرکت "گوگل" خواسته در جستجوی تصاویر خود این عکس محمد ابوتریکه را به نمایش نگذارد.  

گوگل نیز به این درخواست پاسخ مثبت داده است.

غزه مدتهاست در زیر فشار ظالمانه دولت یهودی و سکوت مرگبار مسلمانان وضعیت فاجعه باری را تحمل می کند

منبع خبر: مفکرة الإسلام

 

خود من اسم این بازیکن را به عربی (محمد أبوتریکة) در گوگل سرچ کردم اما عکس فوق در جستجوی گوگل به نمایش درنیامد. اما اگر مثلا در بخش جستجوی تصایر سایت MSN   همین جستجو را انجام دهید عکس فوق را خواهید دید.

واقعا نمی دانم باید چه بگویم! فقط امیدوارم این موج سکوت ما را هم با خود نبرد و از خود بپرسیم آیا می توان کاری کرد؟ سوالی که محمد ابوتریکه نیز از خود پرسیده بود...  

وفات ابن قیم عصر علامه بکربن ابی زید

علامه دکتر بکربن عبدالله ابی زید رئیس سابق مجمع فقه اسلامی دیروز سه شنبه ۲۸ محرم در منزل خود واقع در ریاض دار فانی را وداع گفت.

وی به مدت ۲۰ سال ریاست مجمع بین المللی فقه اسلامی را بر عهده داشت. علامه ابی زید در میان دیگر علما به ابن قیم عصر مشهور بود.

شیخ یوسف القرضاوی نیز در پیامی درگذشت شیخ را تسلیت گفت و ایشان را الگویی برای دیگر علما دانست.

از شیخ میراث علمی ارزشمندی بالغ بر ۶۶ کتاب و رساله بر جای مانده است. از الله سبحانه وتعالی برای ایشان رحمت و مغفرت می خواهیم.

آزادی خردسالترین زندانی

عایشهدر دنیایی که میله ها و سیم های خاردار آن را محدود ساخته ۳ سال قبل عایشه دیده به جهان گشود.

گناه او تنها این است که فرزند یک زن فلسطینی است به نام عطاف علوان. وی از سوی مقامات اسرائیلی متهم به عضویت در یک گروه سیاسی دشمن است.

عایشه در حالی در سن ۳ سالگی از زندان تحویل مادربزرگ خود می شود که باید طبق قانون حداقل ۶ ماه قبل از زندان بیرون می آمد.

اما غم انگیزتر اینکه درست دو روز قبل از آزادی او پدرش نیز دستگیر و بازداشت شده است تا تنها کسیکه او در خارج از زندان دارد مادربزرگ ۷۰ ساله اش باشد. مادر بزرگی که عایشه تاکنون او را ندیده بود.


منبع خبر: سایت اخبارنا به نقل از بی بی سی با تغییر و تصرف