بیداری اسلامی

اخبار، رویدادها و دیگر قضایا از نگاه ابوعامر

بیداری اسلامی

اخبار، رویدادها و دیگر قضایا از نگاه ابوعامر

روز جهانی قدس در شبکه جهانی

اصل خبر

قاهره – محمد جمال عرفه – اسلام آن لاین.نت

برای دومین سال پیایپی توسط فعالان طرفدار قضیه فلسطین، دعوت رسمی گسترده ای برای حضور گسترده در فعالیتهای روز جهانی قدس صورت می گیرد.

طبق این اعلام روز جهانی قدس در سالروز جنگ بدر (17 رمضان) خواهد بود. در این روز بیانیه جهانی که شامل نصیحتهای برای مسلمانان در دفاع از قدس و کمک و دعا برای برادران فلسطینی است توزیع خواهد شد.

"محمد سید" مسئول سایت "حماسنا" به خبرنگار اسلام آن لاین گفت: این مناسبت توسط سایت "حماسنا" و "الملتقی الاسلامی" و با مشارکت شخصیتهای بارز اسلامی از جمله دکتر یوسف قرضاوی و دعوتگر مصری وجدی غنیم و رئیس اتحادیه پزشکان عرب دکتر عبدالمنعم ابوالفتوح و دعوتگر مشهور استاد عمرو خالد، برگزار خواهد شد.

محمد سید افزود: "روشهای ما برای معرفی این روز و برنامه های آن تمام وسائل در دسترس را در بر می گیرد؛ از جمله اینترنت، روابط همسایگی، دوستان، خانه، مسجد، خیابان، روزنامه ها و وسائل ارتباط جمعی دیگر"

او هدف از این حرکت را " تجمع همه مسلمانان برای معرفی شدن قضیه قدس از تمام جنبه های آن چه عقیدتی یا تاریخی و یا سیاسی و اقتصادی" دانست.

مسئول سایت حماسنا می گوید: "ما هم اکنون شروع به ارسال یک ملیون نامه و همچنین ارسال پیام به روزنامه ها و وسائل ارتباط جمعی نموده ایم و تاکنون تقریبا 220 سایت برای مشارکت در این پروژه اعلام آمادگی نموده اند.

او افزود این بیانیه شامل الزامات و واجبات "عملی" خواهد بود به اضافه مجموعه اطلاعاتی درباره حقیقت یهود و ویژگی آنها و ارزش اقصی".

طبق بیانیه ای که برای اعلام این روز توزیع شده است روز قدس سه شنبه 17 رمضان برابر با 11 نوامبر تعیین شده است.

منبع: www.islam-online.net



دوستانی که به انگلیسی یا عربی وارد هستند می توانند در این حرکت شرکت کنند. به همان آدرسی که در بالا با عنوان حماسنا آوردیم رجوع کنید
نظرات 1 + ارسال نظر
گروه حقایق دین یکشنبه 10 آبان 1383 ساعت 01:18 ق.ظ http://haghayeghedin.persianblog.com

سلام...طاعات و عبادات شما مورد قبول درگاه احدیت...من به وب سایت شما سر زدم ولی نتونستم انجا نظری بزارم..شاید هنوز راه نیافتاده...لطفا در اینمورد راهنمایی کنید...یا الله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد